قندماش

قبول نشدگان مرحله دوم المپیاد

قندماش

قبول نشدگان مرحله دوم المپیاد

انتشارات دانش‌پژوهان جوان به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مستعد شهرستانی و ایجاد عدالت آموزشی اقدام به برگزاری کلاس‌های برنامه‌نویسی ویژه مرحله سوم المپیاد کامپیوتر کشوری با شرایط زیر نموده است.

شرایط شرکت در کلاس‌ها

اولویت شرکت در کلاس‌ها با دانش‌آموزان شهرستانی پذیرفته شده در مرحله دوم المپیاد کامپیوتر می‌باشد و در صورتی که ظرفیت کلاس اجازه دهد از دانش‌آموزان تهرانی پذیرفته شده در مرحله دوم ثبت‌نام به عمل خواهد آمد. تا زمانی که نتیجه مرحله دوم المپیاد کامپیوتر کشوری اعلام نشده باشد، مبنای ثبت‌نام دانش‌آموزان پذیرفته شده در آزمون تستی مرحله دوم المپیاد کامپیوتر خواهد بود.

همچنین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دوره‌ها موظف به آوردن لپ‌تاپ خود می‌باشند و در صورتی که دانش‌آموزی لپ‌تاپ ندارد قبل از ثبت‌نام هماهنگی لازم را با مسئول برگزاری کلاس‌ها جناب آقای مرتضی محمدآبادی انجام دهد.

دانش‌آموزان تهرانی متقاضی شرکت در کلاس‌ها نیز می‌توانند تمایل خود را از طریق ایمیل یا حضوری با انتشارات اعلام نمایند تا در صورت امکان و عدم پر شدن کلاس توسط شهرستانی‌ها از آن‌ها ثبت‌نام به عمل آید.

زمان و مکان برگزاری دوره‌ها

انتشارات دانش‌پژوهان جوان قصد دارد تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری چهار دوره سه روزه برنامه‌نویسی نماید. کلاس‌ها هر روز صبح از ساعت 8 الی 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 14 الی 17 برگزار می‌گردد. 

دوره اول : پنج‌شنبه 28 خرداد الی شنبه 30 خرداد 94

دوره دوم : پنج‌شنبه 4 تیر الی شنبه 6 تیر 94

زمان سایر دوره‌ها متعاقبا از طریق همین وبلاگ اعلام خواهد شد.

همچنین مکان برگزاری کلاس‌ها در دفتر جدید انتشارات دانش‌پژوهان جوان به آدرس تهران، پایین‌تر از میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، بن بست سیمین، پلاک 3، واحد 1 خواهد بود. 

    مدرس‌ های دوره‌ها
    مسئولیت علمی کلاس‌ها برعهده آقای محمدامین قیاسی می‌باشد. همچنین مدرسین دوره اول آقایان محمدامین قیاسی، محمدرضا ملکی و دانیال مهرجردی و مدرسین دوره دوم آقایان محمدامین قیاسی، سجاد جلالی و علیرضا فرهادی می‌باشند.

    نحوه ثبت‌نام و هزینه آن

    ثبت‌نام هر دوره قبل از همان دوره انجام می‌گیرد و اولویت با دانش‌آموزان شهرستانی پذیرفته شده در مرحله دوم المپیاد کامپیوتر کشوری می‌باشد که زودتر اقدام به ثبت نام می نمایند.

    برای هر دوره از کلاس‌ها که ظرفیت آن حدودا 12 نفر می‌باشد شهریه 313000 تومانی در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان شهرستانی که از استطاعت مالی لازم برخوردار نباشند ، ضمن هماهنگی می توانند به استطاعت خود قسمتی از شهریه که توانایی پرداخت آن را دارند ، بپردازند.

    عزیزانی که تمایل به ثبت‌نام دارند می‌توانند مبلغ ثبت‌نام را به حساب 1-79665-800-849 به نام مرتضی محمدآبادی نزد بانک سامان یا شماره کارت 6219861020356621 واریز نمایند و شماره ارجاع آن را به همراه مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، نام دبیرستان، آدرس دقیق، شماره تماس را به ایمیل انتشارات دانش‌پژوهان جوان irOlympiad@gmail.com ارسال نمایند. همچنین دوستان برای اطلاع از سایر جزئیات می‌توانند با شماره‌های 66496363، 66485234، 66498998 و یا موبایل 09123851356 تماس حاصل فرمایید.

    اطلاع‌رسانی در مورد محتوای درس داده شده در دوره‌ها از طریق وبلاگ یک دوره کوچولو انجام خواهد پذیرفت.

    شایان ذکر است اسکان و غذا برعهده شرکت‌کنندگان در این دوره خواهد بود.(البته برای کسانی که محل اسکان ندارند ، هتل آپارتمان پارسی و هتل پاسارگاد که نزدیک محل برگزاری کلاس می‌باشند توصیه می گردد.)

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی