قندماش

قبول نشدگان مرحله دوم المپیاد

قندماش

قبول نشدگان مرحله دوم المپیاد

عبدالرسول عمادی ،رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ، ضمن رد اعتراضات صورت پذیرفته درباره سختی سوالات آزمون نهایی اظهار کرد‌:‌ سوالات کاملا بررسی شده و استاندارد بودند و حتی از سوی گروه‌های آموزشی، دفتر تالیف کتاب‌های درسی و مصححین هیچ اعتراضی نسبت به کیفیت سوالات نداشته‌ایم.

به هر حال طبیعی است که تعدادی از دانش‌آموزان سوالات را نپسندند و برای بخشی از آنها سوالات سخت باشد، اما برای همه دانش آموزان اینگونه نیست.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس آخرین گزارشات دریافت شده از حوزه‌های تصحیح، میانگین نمره و درصد قبولی در دروس نهایی امسال نسبت به گذشته تغییر محسوسی نداشته است و حتی برخی دروس میانگین بالاتری نسبت به پارسال نشان می‌دهند گفت:‌ زیست شناسی از جمله دروس مورد اعتراض بود اما سوالات استاندارد و دقیق بودند و حتی از سوی دفتر تالیف کتاب‌های درسی و واحدهای دیگر وزارتخانه بازخوردهای مثبتی درباره آن دریافت کردیم.

عمادی ضمن تصریح این مطلب که هیچگونه عیب و ایرادی بر طراحی سوالات وارد نیست اظهار کرد:‌

البته اگر دانش آموزان در رابطه با تصحیح برگه امتحانی خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند آن را به حوزه تصحیح مربوطه ارائه کنند تا دوباره بازبینی شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی